Välkommen!

Just nu startas en ny humorblogg som baseras på pinsamheter!
Har du varit med om något riktigt pinsamt kan du dela med dig av det här så andra kan få något att skratta åt, sucka för eller kanske tillochmed skämmas för!

Skicka isåfall ett mail till: [email protected]!
Mailet ska formas såhär:

Namn:
Plats:
Tidpunkt:
Händelse:

tex:

Namn: Lovisa
Plats: Nordstan
Tidpunkt: När jag var åtta år gammal
Händelse: Jag var i stan med mamma och hade tröttnat på att shoppa, jag gick i mina egna tankar och vips så gick jag rätt in i en stolpe. Jag slog ut 5 tänder och såg ut som ett miffo i ett par månader.

Hoppas ni vill vara med och göra denna sidan till en sjuk humorsida!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0