Trapp-app-app-app-appa!

Namn: Theresa
Plats: Pojkvännens hus
Tidpunkt: 3 år sen ca
Händelse: Jag hade just blivit tillsammans med min pojkvän och jag skulle hem och äta middag hos honom och träffa hans familj för första gången. När man kom in till dom kom man in på övervåningen och på undervåningen var köket och deras matsal och även vardagsrum. Man kommer ner till vardagsrummet när man går ner för trappan.
Vi skulle gå ner och hälsa på hans föräldrar som satt i vardagsrummet, och vad gör jag? Jo jag ramlar i trappan och studsar flera steg vilket slutar med 2 brutna tår och en inställt middag. Dock skrattar vi åt det idag och jag har fått det finfina smeknamnet Thåresa :P Kanske inte dock lika kul :)

"Haha, nej vad hemskt, stackare! Jag sätter 100 spänn på att åtminstånde någon skrattade när du kom ner stutsandes! Nej fy vilken skadeglädje jag har, men jag hade ju dött av skratt om det var min brors nya tjej! Haha"

Kommentarer
Postat av: VIKTOR FRISK BLOGG

Tävling : Vinn 5 st as coola glasögon från barabrillor.se! Du väljer färger och varianter själv om du vinner! & Så tycker jag gärna du ska lämna en kommentar vad du tycker om min blogg också!



Jag drar vinnare på torsdag kväll!

2011-02-22 @ 19:16:09
URL: http://www.viktorfrisk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0