SJUKT hög fjärt!

Namn: Anonym !
Plats: Klassrummet
Tidpunkt: I 2;an.
Händelse: Alla satt helt knäpptysta i klassrummet och läste, då råkade jag släppa en SJUKT hög fjärt. Jag kände verkligen hur jag blev illröd i ansiktet när alla blickar vändes mot mig, jag väntade någon minut, sedan sa jag att jag skulle gå på toa. När jag kommer ut kommer en kille efter mig och säger: "Vad det du som pruttade förut?" Jag säger alldeles för fort; "Nej!" Och gick snabbt in i klassrummet igen. Hoppas att han har glömt händelsen, för vi går fortfarande i samma klass!!! (Går i 7;an)

"Haha, hoppas att han har glömt det iaf, det är ju trotts allt 5 år sen! Men håller med dig, pinsamt! :D haha"

Kommentarer
Postat av: Han

nej.. de har han inte :D

2011-02-23 @ 00:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0