Redigt tag om rumpan!

Namn: Olivia
Plats: Affären
Tidpunkt: Härromdagen
Händelse: Jag skulle möta en kompis i affären och märkte att hon inte hade sett mig för hon gick med ryggen mot, jag skulle skoja med henne och nypa henne i rumpan. Så jag sprang fram och tog ett redigt tag och när hon vände sig om så var det helt fel person! Fick världens chock och började typ stamma och be om ursäkt till tjejen som kollade as konstigt och chockat hon med. Jag börjar snabbt kolla mig omkring och upptäcker min kompis stå en bit ifrån och skratta gott åt händelsen hon just observerat! Inte kul att se den andra tjejen i skolan nästa dag!


"Hahahaha nämen fyfaaan! Hahahaha! Jag tycker det är pinsamt när man typ bara råkar snacka med fel person, när man typ går och tror att man snackar med sin kompis så när man kollar så är det någon helt random, men detta asså HAHAHA jag dööör!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0