Låset vrids om och ut kommer....

Namn: Johanna
Plats: Skolan
Tidpunkt: Förra Torsdagen
Händelse: Dom bygger om toaletterna på min skola så det bildades en kö utanför, jag var jätte trött på en kompis som bar sig illa åt hela tiden fast jag tror inte hon vet om det själv. Jag och en annan kompis ställde oss i kön med bara 2 pers framför, och började högt att snacka skit om den andra kompisen och skratta åt dumma saker hon har sagt. Låset vrids om och ut kommer HON! Jag ville sjunka genom marken! Hon har inte pratat med oss sen dess. Hon hade alltså hört allt!


" YAY! första riktiga inlägget som skickats in! Kanske blir något av sidan ändå! Alla ni som kan dela med er av era historier och gillar att skratta åt andras olycka, skicka till [email protected]! Mycket nöje!"

Kommentarer
Postat av: linn

Pratar man skit om någon annan högt så alla hör, får man väl skylla sig själv om personen i fråga råkar befinna sig i närheten? Verkar vara väldigt låg ålder på den som ordnade denna sida...

2011-02-22 @ 10:23:46
URL: http://stromsvags.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0