Lång pinsam historia

Namn: Okänt
Plats: Ungdomsmottagning
Tidpunkt: En onsdag ;)
Händelse: Hej..... Pinit???
Var det en onsdag som jag skulle vara på ungdomsmottagningen?...
Ja i allafall så när jag var där för att bli undersökt om hur mina kroppsliga funktioner fungerade.
Först så fick jag prata med en doktor som undersökte alla sorters reflexer i kroppen, efter en stund så fick jag ta av alla mina kläder och lägga mig på en kall brits.

Doktorn böjde och kollade på armarna och benen, tryckte på vissa punkter under fötterna för att se om det blev reaktioner på rätt ställen, och till slut konstaterade han att det var inget fysiskt fel på mig.
Men det var ju bara början, sen fick jag gå till ett annat rum..     givetvis så fick jag ju klä på mig först.
När jag kom till det andra rummet så var det en yngre och en äldre sjuksyster där.

Den äldre förklarade att jag skulle lämna ett urinprov i en plåtskål, men innan jag fick pinka i den så var jag tvungen att dra tillbaka förhuden för att tvätta ollonet med en särskild tuss som låg i skålen.
Jag fick ställa mig bakom ett tygskynke för att göra som dom sagt, förmodligen så tog det ju lite för lång tid för mig att fixa allt jag skulle göra, så rätt som det var så tittade den yngre sjuksystern fram bakom skynket och frågade hur det gick.
Ehhh var de enda jag fick fram och då kom hon för att hjälpa till, jag stod ju där med mina byxor och kallingar nere vid knäna, hon bara tog tag i min penis och varsamt förde tillbaka förhuden hur lätt som helst,  så tog hon tvättussen och torkade mitt ollon.. det var  ju då som jag kände att jag började få stånd, och det gick ju med rekordfart, världens ståfräs i handen åt sjuksyrran.
Men hon sa bara ojdå…     och log mot mig
Jaa du har inget att skämmas för sa hon sen
Jag bara stammade ehhhh.
Det var då som jag blev lite brydd till en början, hon släppte inte min mandom som stod rakt ut, istället så började hon att sakta runka åt mig, hon sneglade mot den andra sjuksyrran som för tillfället hade lämnat rummet.

Det var då som jag för första gången kände en kvinnohand på min stake i avsikt att göra det skönt för mig, tänka sig att en 15 årig kille stod på lasarettet med ståfräs och blev runkad av en sjuksyrra, oj oj oj
Men det är ju så när man är ung och grön, det går ju inte att hålla sig särskilt länge, jag har svårt att bedöma tiden som gick åt att runka av mig där… kanske en minut eller lite till, men jag sprutade iallafal iväg en sats i skålen som jag skulle pinka i.
Sen så fick hon tvätta mig en gång till innan jag fick pinka i skålen, men det första som kom tog hon inte med.
Sen fick jag ta på mig mina byxor som att inget hade hänt och allt var över, det kändes lite pirrigt i kroppen i flera dar när jag tänkte på det som hade hänt.

 "Hahaha stackare :P Dit gick du inte tillbaka på ett tag va ;) "


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

lol e det sant ??? :O söt blogg <3 följ mig gärna på bloglovin <3

2011-02-25 @ 16:24:38
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

jag skickade till en blogg men vet ej om det var din blogg xD



när jag var 13 år och gick i 7an och det var vinter då var jag jätte kissnödig och råkade kissa på mig precis när jag hann till toaletten men hann ej kissa lol så jag tog min jacka och täckte kisset och gick med bara tröja hem också hade skolan massa fönstrar så folk undrade nog varför jag höll jackan sådär en kall dag lol ! :D nu säger jag lol men då fick jag ångest omg ! men det var för ca 5 år sedan :D så man får skratta åt det ! Vad jobbigt ! alltså att det var i andra våningen med tusen elever och massa lärare så jag vågade inte gå ut ! kram <3 länkar du min historia med mitt bloggnamn ?=) kram <3

2011-02-25 @ 19:29:19
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Ellinore Sånge

Intressant!

2011-02-25 @ 22:17:40
URL: http://ellies.blogg.se/
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! Hoppas allt är bra med dig denna lördagkväll, om inte kanske jag kan göra dig lite gladare genom att bjuda in dig till min tävling där du kan vinna en inbjudan till Bloggsvar! Allt du behöver göra är att slänga in en kommentar på min blogg om vad du tycker om den, och om du har bloglovin får du gärna lägga till mig :) KRAMIS

2011-02-26 @ 19:16:27
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Lovisa

haha rolig blogg ;)

2011-02-27 @ 17:00:23
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vill du vara med och tävla om en bloggsvar inbjudan? nu drar jag igång en tävling för att fira helgen, just du har chansen att vinna en blogsvarinbjudan! kika in på min blogg för mer info, reglerna är superenkla! tack på förhand!

http://mbilder.blogg.se/2011/march/tavling.html#comment

Om du tycker detta är spam ber jag om ursäkt.

2011-03-05 @ 18:00:10
URL: http://mbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0