Läktarn nästa!

Namn: Luna
Plats: Idrottshall
Tidpunkt: Några år sen
Händelse: Vi hade idrott och skulle ha hinderbanstävling som var som en stafett där 2 sprang samtidigt och när man kom imål skulle nästa i laget springa. Jag hade stora mjukisar på mig och när vi skulle klättra upp i ribbstolen trampade den i andra laget på mitt byxben så byxorna OCH trosorna åkte ner nedanför rumpan! Jag hann dra upp dom rätt snabbt men det var ju stafett så ingen missade ju det! Tillbringade resten av tiden på läkteren Fyfan!

"Hahahahaha! Jag har varit med om typ samma när jag gick i friidrott, fast då tog en kompis tag i brallorna på mig när jag skulle klättra upp fast ingen förutom hon och en tjej till såg det så det var ju tur, mer tur än du hade iaf ;D hahaha"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0