Första pinsamheten!

Delar med mig av en egen pinsamhet!

Namn: Caroline
Plats: Göteborg, Lindex
Tidpunkt: Ett par månader sen
Händelse: Jag var med en kompis inne på Lindex och kollade runt lite bland kläderna.
Går in på en avdelning och hittar rätt fina kläder och börjar kolla storlekar. Alla kläder fanns bara i stora storlekar och jag började leta som en vilde efter rätt storlek på en snygg tunika.
Jag utbrister: Men vafaaan, här finns ju fan bara KINGSIZE storlekar!
Kompisen peker på en skyllt där det stod något i stilen med: "GENEROUS L-XXXL" och jag börjar kolla mig omkring och runt om kring mig står ca 4-5 mycket välbyggda kvinnor och kollar surt på mig! Jag flyttade mig snabbt där ifrån en aning röd i ansiktet!

Kommentarer
Postat av: tova

hahaha, hur fan kan du ha känt dig då?

ojsan, dom feta tanterna värkade bli ''super'' glada ^^<3

2011-02-27 @ 17:30:37
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0