En sjukt dålig förlorare

Namn: Isaac
Plats: Fotbollsplan, skåne
Tidpunkt: Ett par år sen
Händelse: Jag spelade fotboll förut och är en sjukt dålig förlorare. Vi spelade match med några som var något bättre en oss. När det stod 6-2 till dom blev jag jätte frustrerad och fick panik, fick inte förlora. När motståndarlaget sparkade in sitt sjude mål bröt jag ihop, matchen var snart slut och vi hade inte en chans, jag lade mig ner på planen och började stor lipa och slå i planen. Det slutade med att min tränare och min pappa fick lyfta ut mig från planen. Jag var 16 år! Ibland tas det upp och då skäms jag! Fortfarande! Fattar inte ens att jag bekänner det här!

"Måste bara säga, FYFAAAN vilken bild jag fick i huvudet när jag läste detta! Haha, jag hade as garvat om jag fick se det i verkligheten! hahaha"

Kommentarer
Postat av: malva

haha!stackars dig!

/malva

2011-02-22 @ 12:17:31
URL: http://malvampyr.blogg.se/
Postat av: Amanda

Inte kul väl där, men så här i efterhand så låter det otroligt kul! x)

2011-02-22 @ 18:51:02
URL: http://aamandalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0